BEZMAKSAS* PIEGĀDE UN BEZMAKSAS ATGRIEŠANA!

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kontakti

+371 66101112
[email protected]
I-V 8:00-22:00, VI-VII 10:00 – 18:00.

STILISTA KONSULTĀCIJA

Kā varu konsultēties stila jautājumos?

Ar visiem stila un modes jautājumiem varat griezties pie New Mood stilista. Rakstot e - pastu [email protected].

Cik maksā stilista konsultācija?

Stilista konsultācija ir bezmaksas

Vai vienmēr saņemšu atbildi no stilista?

Jā. No pirmdienas līdz piektdienai darba stundās ar stilistu varēsiet runāt caur e- pastu.

MAKSĀŠANAS VEIDI

Ka var samaksāt par precēm?                                                                                               

par New Mood pārdodamām precēm varat maksāt zemāk uzskatītos veidos: 

Informējam, ka sakarā ar kurjerdienestu maksimālo noslogotību ir iespējama piegādes kavēšana.  Lūdzam izrādīt sapratni attiecībā par radušos situāciju. Mēs cenšamies, lai Jūsu pasūtījumi Jūs sasniegtu pēc iespējas ātrāk.

  • bankas norēķinu karti pasūtījuma piegādes laikā;
  • izmantojot i-bankas: Citadele banka, Paysera Banklink. 

PIEGĀDE

Kādā laikā tiek piegādātas preces? Kas piegādā preces?   

Varat izvēlēties vienu no piegādes veidiem:                                                                           

Caur Venipak kurjeru piegādi:

Pasūtījumi ir piegādājami no 8 līdz 18. Iespējama tikai priekšapmaksa.

Caur Omniva pasta terminālu.

Caur pašapkalpošanās termināliem sūtījumi tiek piegādāti 1-3 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža New Mood noliktavas. Sūtījumu noteikti ir jāizņem  7 kalendāro dienu laikā no SMS saņemšanas brīža par Jums piegādāto sūtījumu. Ja izvēlējāties apmaksas veidu „skaidrā naudā piegādes brīdī“, pašapkalpošanās terminālā būs nepieciešams samaksāt ar bankas norēķinu karti.
Plašāka informācija izņemot sūtījumu no Omniva termināla, atradīsiet šeit.

Ar Latvijas pasta kurjerdienesta starpniecību:

Sūtījumi tiek piegādāti darba dienās no 8 līdz 18.
Pirms pasūtījuma piegādes, kurjers sazināsies ar Jums pēc norādītā tālruņa numura. Vēlamies Jūs informēt, ja 10 darba dienu laikā nebūs iespēja saņemt sūtījumu, pasūtījums tiks atgriezts NewMood. Ja izvēlējāties apmaksas veidu „skaidrā naudā piegādes brīdī“,  būs nepieciešams samaksāt ar bankas norēķinu karti. Pasūtījuma svaram nav piemērojami ierobežojumi!

Car Latvijas pasta nodaļām:

Pasūtījumi  pasta nodaļās ir piegādājami  2-4 darba dienu laikā, pēc pasūtījuma izsūtīšanas dienas no NewMood noliktavas. Sūtījumi ir jāizņem  10 darba dienu laikā, no SMS saņemšanas brīža, ar informāciju par piegādi. Iespējama tikai priekšapmaksa. Sūtījuma saņemšanas laikā ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments. Pasūtījuma svars - līdz 20 kg. ( ja sūtījums pārsniedz 20 kg., Jūsu pasūtījums tiks nodots izpildei Latvijas pasta kurjerdienestam ).

Caur Latvijā strādājošām Circle K degvielas uzpildes stacijām.

Pasūtījumi uz  Circle K degvielas uzpildes stacijām, tiek piegādāti 2-4 darba dienu laikā, pēc pasūtījuma izsūtīšanas no NewMood noliktavas.
Pēc sūtījuma izsūtīšanas uz izvēlēto Circle K uzpildes staciju, Jūs būsiet informēti SMS īsziņā.
Sūtījumus paņemt varēsiet Jums ērtā laikā.
Ja bijāt izvēlējušies apmaksu „skaidrā naudā piegādes brīdī“ būs nepieciešams samaksāt ar bankas norēķinu karti.

Caur Latvijas Pasta pašapkalpošanās terminālos.

Ar Latvijas Pasta pašapkalpošanās terminālu starpniecību
Sūtījumi uz pašapkalpošanās termināliem tiks piegādāti 2-4 darba dienu laikā, pēc sūtījuma izsūtīšanas no NewMood noliktavas.
Sūtījums ir jāsaņem 3 kalendāro dienu laikā pēc īsziņas saņemšanas, ka sūtījums ir piegādāts.
Izvēloties šo piegādes veidu, samaksa par pasūtījumu ir iespējama tikai internetbankā. Sūtījuma svara ierobežojums ir 31,5 kg. Maksimālais priekšmetu izmērs ir 38/38/58 cm. Visiem sūtījumiem ir iespēja sekot.

Ka rīkoties, ja mainās sūtījuma piegādes adrese? 

Adresi varat nomainīt informējot Venipak kurjeri pa tālruni, kurš ar Jums sazināsies piegādes dienā.

Sūtījumiem, kas nosūtīti vai Omniva, sūtījumu pašapkalpošanās termināliem, Caur Latvijā strādājošām Circle K degvielas uzpildes stacijām, Latvijas pasta kurjerdienesta starpniecību, car Latvijas pasta nodaļām, adresi izmainīt nav iespējams. 
Izvēloties piegādes veidu ar Latvijas pasta starpniecību (Cirkle K, pasta nodaļas, kurjers) un vēloties mainīt adresi, Jūs to varat ērti izdarīt, izmantojot Latvijas pasta lietotni savā tālrunī.
Ievadot tālruņa nr. un sūtījuma Nr. Jūs varēsiet veikt izmaiņas.

Cik maksā piegāde? 

Piegādes cena pasta nodaļās – Bezmaksas piegāde, (izņemot pasūtījumus, kuru kopējā groza summa ir mazāka vai tieši 49 Eur.  Šādā gadījumā piemērojama 1,99 Eur piegādes cena vienam pasūtījumam).

Piegādes cena  Circle K degvielas uzpildes stacijās – Bezmaksas piegāde, (izņemot pasūtījumus, kuru kopējā groza summa ir mazāka vai tieši 49 Eur.  Šādā gadījumā piemērojama 1,99 Eur piegādes cena vienam pasūtījumam).

Piegādes cena Latvijas Pasta pašapkalpošanās terminālos – Bezmaksas piegāde, (izņemot pasūtījumus, kuru kopējā groza summa ir mazāka vai tieši 49 Eur.  Šādā gadījumā piemērojama 2,19 Eur piegādes cena vienam pasūtījumam).

Piegāde ar Omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļiem  - 3,49 Eur vienam pasūtījumam.

Piegādes cena ar Latvijas pasta kurjerdienesta starpniecību – 3,49 Eur.  

Piegādes maksa Latvijā ar Venipak kurjerdienesta starpniecību ir 4,99 Eur vienam pasūtījumam. 

*Cenas var mainīties saskaņā ar spēkā esošo partneru priekšlikumiem.

Vai iespējams atlikt preču piegādi pēc izsūtīšanas? 

  • Izvēloties pasūtījumu piegādi, izmantojot Venipak kurjeri, sūtījumu piegādi varat atlikt līdz 7 dienām. Lai saņemtu sīkāku informāciju, lūdzam vērsties New Mood klientu apkalpošanas nodaļā (pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu [email protected]).
  • Izvēloties Omniva sūtījumu piegādi, sūtījuma saņemšanu atlikt nav iespējams. 

Preču nesaņemšana pēc izsūtīšanas  

  • Izvēloties piegādi, izmantojot Venipak kurjeru un ja kurjers nevar atrast sūtījuma saņēmēju pēc norādītās adreses (vai ja neizdodas sazināties pa tālruni), sūtījums tiek glabāts Venipak  terminālā 7 dienas. Ar klientu tiek mēģināts sazināties un informēt viņu par terminālā glabājamo sūtījumu. Ja sūtījums netiek izņemts, tās tiek sūtīts atpakaļ Pārdevējam.
  • Omniva pasta terminālā sūtījums tiek glabāts 7 dienas. Dažas dienas pirms glabāšanas termiņa beigām tiek sūtītas atgādinājuma īsziņas. Ja sūtījums netiks izņemts noteiktā glabāšanas termiņa laikā, sūtījums tiek sūtīts atpakaļ Pārdevējam.
  • Latvijas Pasta pašapkalpošanās terminālos sūtījums tiek glabāts 5 dienas. Ja sūtījums netiks izņemts noteiktā glabāšanas termiņa laikā, sūtījums tiek sūtīts atpakaļ Pārdevējam.

Ja klients neizņemt preces noteiktā termiņa laikā, prece klientam netiek piegādāta, tā tiek atgriezta Pārdevējam. Ja Pārdevējs rakstveidā to pieprasa, klientam ir pienākums kompensēt visus Pārdevējam tieši nodarītos zaudējumus, kas saistīti ar preces piegādi un atgriešanu Pārdevējam. 

Preču nesaņemšana, iepriekš par to rakstveidā neinformējot Pārdevēju, tiek uzskatīta par ļaunprātīgu izmantošanu un Pārdevējs var pieprasīt, lai tiktu kompensēti sūtījuma transportēšanas izdevumi. Pircējs zaudē iespēju maksāt skaidrā naudā un visas nākamās pasūtījuma reizes viņam būs vispirms jāapmaksā, pārskaitot naudu ar bankas pārskaitījumu. 

ATGRIEŠANA

Kā es varu atgriezt preces? 

Ja vēlaties atgriezt preces, Jums jāaizpilda preču atgriešanas veidlapa. Preces var atgriezt 30 dienu laikā no preču saņemšanas dienas.

Atgriežot preces, obligāti jāievēro šīs prasības:

  • atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā, nesabojātā iepakojumā (šis punkts netiek piemērots, atgriežot nekvalitatīvu preci);
  • precei jābūt nesabojātai; 
  • precei jābūt nelietotai un neizmantotai: nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsargājošās plēves un tml. (šis punkts netiek piemērots tanī gadījumā, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece); 
  • atgriežamajai precei jābūt tādas pat komplektācijas, kādu to saņēma Pircējs; 
  • atgriežamajām precēm jābūt saliktām papildus aizsargājošajā (kas paredzēta transportēšanai) iepakojumā (piemēram: kastīte ar aizsargājošo aploksni).

Sūtāmajā sūtījumā jābūt:

  • precēm (ar etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā); 
  • aizpildītai atgriešanas veidlapai, skaidras naudas pieņemšanas kvītij vai kvīts kopijai (ja piegādes laikā norēķinājāties skaidrā naudā).

Saņemot sabojātu iepakojumu vai preces, kuras nebūs atbilstošas atgriešanas noteikumiem, atgriezīsim atpakaļ sūtītājam.

Preces varat atgriezt:


Ar Latvijas pasta starpniecību.

Pakalpojuma cena – 0,00* Eur.
Atgriežamās preces iepakojiet, un atstājiet kastīti neaizlīmētu, kastītē ievietojiet preču atgriešanas veidlapu, Atgriežamās preces iepakojiet, un atstājiet kastīti neaizlīmētu, kastītē ievietojiet preču atgriešanas veidlapu, uz iepakojuma uzlīmējiet sūtījuma uzlīmi. Pasta darbinieks uz atgriešanas formas veidlapas uzspiedīs firmas zīmogu un aizlīmēs kasti. Atgriešanas ar Latvijas pasta starpniecību, iespējama tikai tieši ar pasta darbinieka starpniecību. Nav svarīgi, kurā pasta nodaļā saņēmāt sūtījumu - atgriezt varat no jebkuras pasta nodaļas, jebkurā Latvijas pilsētā vai apdzīvotās vietas.
Atgriežamās preces iepakojiet, un atstājiet kastīti neaizlīmētu, kastītē ievietojiet preču atgriešanas veidlapu, bet par ievietoto atgriešanas veidlapu obligāti informējiet pasta nodaļas darbinieku.

Izmantojot DPD kurjeri.

Pakalpojuma cena – 3,99 Eur.;
Atgriežot preces, sapakot tās un sagatavot sūtīšanai. Uz Jūsu norādīto adresi 1-3 darba dienu laikā ieradīsies DPD kurjers, lai paņemt sūtījumu. Pirms ierašanās kurjers ar Jums sazināsies pa tālruni. Aizpildot atgriešanas veidlapu darba dienās līdz plkst. 14, sūtījums no Jums tiks paņemts jau nākamajā darba dienā. Kad ieradīsies DPD kurjers, viņš izsniegts atgriešanas uzlīmi, kuru vajadzēs uzlīmēt uz sūtījuma. Sūtījumi no klientiem tiek paņemti no plkst. 8-18.

Izmantojot Omniva.

Pakalpojuma cena – 3,49 Eur.;
Aizpildiet preču atgriešanas veidlapu, atgriežamās preces iepakojiet un sagatavojiet nosūtīšanai. 
Jums atsūtītajā SMS īsziņā ir norādīti kodi, kuri nepieciešami sūtījuma saņemšanai un tā atgriešanai (izmantojot šo kodu, atvēries tāda lieluma durtiņas, caur kādām bija saņemts sūtījums). 
Sagatavoto sūtījumu, nogādājiet Jums ērtākajā Omniva terminālā un sekojot norādījumiem termināla ekrānā ievietojiet sūtījumu. Visus nepieciešamos jautājumus varat atrast nospiežot šo saiti (tēmā„Preču atgriešana“): 
https://www.omniva.lv/privats/palidzet/pakalpojumi

Ko darīt, ja DPD kurjers nepaņem atgriežamās preces? 

Kurjeram jāierodas 1-3 darba dienu laikā. Ja šis termiņš ir pagājis un no Jums nav paņemtas atgriežamās preces, par to lūdzam informēt New Mood klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu [email protected], tiks veikta atkārtota sūtījuma paņemšana. 

Kā tiek atgriezta nauda, preču atgriešanas gadījumā? 

Nauda tiek atgriezta ar bankas pārskaitījumu.

Kad saņemšu naudu par atgrieztajām precēm? 

Nauda par atpakaļ atsūtītajām precēm tiek atgriezta 7 dienu laikā no tās dienas, kad preces tika piegādātas uz New Mood noliktavu.  

Kā zināt, ka atpakaļ sūtītās preces tiks saņemtas New Mood? 

Par sūtījuma saņemšanu Jūs informēsim uz e-pastu, kad sūtījums tiks piegādāts Pārdevējam un atgrieztās preces tiks pārbaudītas. 

Paņemot atpakaļ sūtāmās preces, DPD kurjeram ir pienākums Pircējam izsniegt apstiprinošu kvīti, ka sūtījums ir saņemts. Kvītī jābūt norādītam sūtījuma numuram. Sūtījuma sūtīšanas ceļu iespējams aplūkot mājas lapā www.dpd.lv.

Vai drīkst atgriezt dažādu pasūtījumu preces vienā iepakojumā? 

Ja vēlaties, vienā sūtījumā varat atgriezt vairākus pasūtījumus, par to papildus informējot klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu [email protected]. Aizpildiet atgriešanas veidlapas visiem pasūtījumiem un dokumentus salieciet iepakojuma iekšpusē. 

Ko darīt, ja saņēmu ne to preci vai saņēmu preci ar defektu? 

Ja saņēmāt preci ar defektu vai neatbilstoši pasūtītu preci, nekavējoties par to ziņot klientu apkalpošanas nodaļai pa e-pastu [email protected]. Vēstulē norādīt pasūtījuma numuru, īsi aprakstīt problēmu un pievienot fotouzņēmumus.

Atgriežot preces, Jums jāaizpilda preču atgriešanas veidlapa un tajā jāatzīmē atbilstošs atgriešanas iemesls un jānorāda sīkāka informācija. 

Saņemot atgriezto preci, tās defekti un neatbilstības tiks pārbaudītas. Pārbaudīšanas laikā konstatējot, ja precei ir bijis rūpnīcas brāķis, klientam tiks kompensēta pilna preces cena.

Ko darīt, ja saņemts bojāts sūtījums vai sūtījumā bojātas preces? 

Ja saņemat bojātu, slapju vai netīru sūtījumu, rekomendējam atteikties saņemt sūtījumu un pieprasīt, lai Venipak kurjers izrakstītu sūtījuma sabojāšanas aktu un par to uzreiz informēt New Mood klientu apkalpošanas nodaļu (pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu [email protected]). 

Ja preces saņemtas no Omniva pasta aparāta un tiek pamanītas neatbilstības vai defekti, lūdzam nekavējoties par to informēt New Mood klientu apkalpošanas nodaļu (pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu [email protected]). 

PASŪTĪJUMI

Kā zināt, vai mans pasūtījusm ir izpildīts?                                                                              

Apstiprinot pasūtījumu, pasūtījuma numuru saņemsiet pa e-pastu. Ja to nesaņemat, pārbaudīt „Spam“ (miskastes) sadaļu. Ja pasūtījums nav saņemts, informējiet mūs pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu [email protected].

Visu informāciju par pasūtījumu varat redzēt savā New Mood konta vēsturē. Ja pasūtījuma nav – tas nozīmē, ka pasūtījums nebija apstiprināts. 

Kad saņemšu pasūtījumu? 

  • Izvēloties preču piegādi ar Venipak kurjeru dienestu un pasūtījumu apstiprinot darba dienā līdz plkst. 14, pasūtījums Jums tiks piegādāts jau nākamajā darba dienā.
    Pasūtījumi, kas apstiprināti darba dienā pēc plkst. 14, nedēļas nogalēs vai uz citām Latvijas pilsētām tiek piegādāti 1-2 darba dienu laikā. 
  • Izvēloties preču piegādi uz Omniva pašapkalpošanās terminālu un pasūtījumu apstiprinot darba dienā, pasūtījums Jums tiks piegādāts 1-3 darba dienu laikā. Pasūtījumi, kas apstiprināti darba dienā pēc plkst. 14, nedēļas nogalēs vai uz citām Latvijas pilsētām tiek piegādāti 3 darba dienu laikā.
  • Pasūtījumi uz  Circle K degvielas uzpildes stacijām, tiek piegādāti 2 darba dienu laikā, pēc pasūtījuma izsūtīšanas no NewMood noliktavas.
  • Preču piegāde Latvijas pasta kurjerdienesta starpniecību - Sūtījumi tiek piegādāti darba dienās no 8 līdz 18.
  • Preču piegāde car Latvijas pasta nodaļām - Pasūtījumi  pasta nodaļās ir piegādājami  2 darba dienu laikā, pēc pasūtījuma izsūtīšanas dienas no NewMood noliktavas.

Kur varu redzēt sava pasūtījuma statusu? 

Pasūtījuma statusu varat redzēt sadaļā „Pasūtījumi“. 

Vai saņemšu informāciju par pasūtījuma izsūtīšanu/sūtījuma ievietošanu pasta terminālā?  

Izvēloties piegādi ar Venipak kurjeru dienestu, kurjers pirms pasūtījuma piegādes informēs, piezvanot vai nosūtot SMS ziņojumu.

Izvēloties piegādi uz Omniva sūtījumu pašapkalpošanās terminālu,  Caur Latvijā strādājošām Circle K degvielas uzpildes stacijām, Latvijas pasta kurjerdienesta starpniecību, car Latvijas pasta nodaļām, saņemsiet SMS ziņojumu ar norādītu informāciju par sūtījuma izņemšanu. 

Vai iespējams apvienot atsevišķi apstiprinātus pasūtījumus? 

Atsevišķus pasūtījumus nav iespējams apvienot vienā. Lūdzam visas preces, kuras vēlaties iegādāties, salikt vienā grozā un veikt vienu pasūtījumu. 

Maldinoši pasūtījumi 

Vēlēdamies uzlabot mūsu klientu iepirkšanās kvalitāti, periodiski pārbaudām kļūdainus pasūtījumus. Maldinoši pasūtījumi neļauj citiem pircējiem iegādāties vēlamās preces, jo mūsu piedāvājamais preču daudzums bieži ir ierobežots. Tajos gadījumos, kad mēs pamanām, ka tika veikti maldinoši pasūtījumi, mēs varam brīdināt klientu un ierobežot/atcelt viņa piederību mūsu pircēju lokam vai atcel viņa pasūtījumu. 

IEPIRKŠANĀS

Cik ilgi aizņem preču rezervēšana?                                                                                            

Preču rezervēšanai nav laika limita.  

Kā izvēlēties atbilstošu izmēru? 

New Mood – tā ir individuāla pieeja klientam, tādēļ pie katras preces atradīsiet ražotāja noteiktu izmēru tabulu. Kā arī galvenās izmēru atbilstības varat atrast mūsu mājas lapā esošajā izmēru tabulā. 

PIRCĒJA ANKETA „MANS KONTS“

Kur varu koriģēt savus datus?                                                                                                       

Savus datus varat redzēt un koriģēt sadaļā „Mani dati“. 

Kā atteikties no jaunumu avīzes abonēšanas? 

Katras jaunumu avīzes apakšā atradīsiet norādi, kuru nospiežot un apstiprinot, atteiksieties vai izmainīsiet jaunumu avīzes abonēšanas iestatījumus.  

Kā varu sevi izreģistrēt? 

Ja vēlaties sevi izreģistrēt, informēt par to mūs pa e-pastu [email protected] un norādīt savu e-pasta adresi, ar kuru veicāt reģistrāciju. 



 


Bezmaksas stilista konsultācija