Bezmaksas piegāde un atgriešana!
BUJ
Jums ir jautājumi? Griezieties klientu apkalpošanas nodaļa

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

STILISTA KONSULTĀCIJA

Kā varu konsultēties stila jautājumos?

Ar visiem stila un modes jautājumiem varat griezties pie New Mood stilista. Rakstot e - pastu stylist@newmood.lv.

Cik maksā stilista konsultācija?

Stilista konsultācija ir bezmaksas

Vai vienmēr saņemšu atbildi no stilista?

Jā. No pirmdienas līdz piektdienai darba stundās ar stilistu varēsiet runāt caur e- pastu.

MAKSĀŠANAS VEIDI

Ka var samaksāt par precēm?                                                                                               

par New Mood pārdodamām precēm varat maksāt zemāk uzskatītos veidos: 

  • Skaidrā naudā piegādes laikā;
  • izmantojot i-bankas: Citadele banka, Paysera Banklink. 

PIEGĀDE

Kādā laikā tiek piegādātas preces? Kas piegādā preces?                                                                              

Varat izvēlēties vienu no piegādes veidiem:

Caur DPD kurjeru piegādi:

Pasūtījumi ir piegādājami no 8 līdz 18. 

Caur Omniva pasta terminālu.

Caur pašapkalpošanās termināliem sūtījumi tiek piegādāti  1-2 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža New Mood noliktavas. Sūtījumu noteikti ir jāizņem  7 kalendāro dienu laikā no SMS saņemšanas brīža par Jums piegādāto sūtījumu. Ja izvēlējāties apmaksas veidu „skaidrā naudā piegādes brīdī“, pašapkalpošanās terminālā būs nepieciešams samaksāt ar bankas norēķinu karti.
Plašāka informācija izņemot sūtījumu no Omniva termināla, atradīsiet šeit.

Ka rīkoties, ja mainās sūtījuma piegādes adrese? 

Adresi varat nomainīt informējot DPD kurjeri pa tālruni, kurš ar Jums sazināsies piegādes dienā, vai DPD klientu apkalpošanas nodaļā pa tel. +371 67387284. 

Sūtījumiem, kas nosūtīti uz LP Express vai Omniva sūtījumu pašapkalpošanās termināliem, adresi izmainīt nav iespējams.  

Cik maksā piegāde? 

Pasūtījuma piegāde (izvēloties jebkādu piegādes veidu) – bezmaksas.*

*Piegādes cenas var mainīties.

Vai iespējams atlikt preču piegādi pēc izsūtīšanas? 

  • Izvēloties pasūtījumu piegādi, izmantojot DPD kurjeri, sūtījumu piegādi varat atlikt līdz 7 dienām. Lai saņemtu sīkāku informāciju, lūdzam vērsties New Mood klientu apkalpošanas nodaļā (pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu info@newmood.lv).
  • Izvēloties Omniva sūtījumu piegādi, sūtījuma saņemšanu atlikt nav iespējams. 

Preču nesaņemšana pēc izsūtīšanas  

  • Izvēloties piegādi, izmantojot DPD kurjeru un ja kurjers nevar atrast sūtījuma saņēmēju pēc norādītās adreses (vai ja neizdodas sazināties pa tālruni), sūtījums tiek glabāts DPD terminālā 7 dienas. Ar klientu tiek mēģināts sazināties un informēt viņu par terminālā glabājamo sūtījumu. Ja sūtījums netiek izņemts, tās tiek sūtīts atpakaļ Pārdevējam.
  • Omniva pasta terminālā sūtījums tiek glabāts 7 dienas. Dažas dienas pirms glabāšanas termiņa beigām tiek sūtītas atgādinājuma īsziņas. Ja sūtījums netiks izņemts noteiktā glabāšanas termiņa laikā, sūtījums tiek sūtīts atpakaļ Pārdevējam.

Ja klients neizņemt preces noteiktā termiņa laikā, prece klientam netiek piegādāta, tā tiek atgriezta Pārdevējam. Ja Pārdevējs rakstveidā to pieprasa, klientam ir pienākums kompensēt visus Pārdevējam tieši nodarītos zaudējumus, kas saistīti ar preces piegādi un atgriešanu Pārdevējam. 

Preču nesaņemšana, iepriekš par to rakstveidā neinformējot Pārdevēju, tiek uzskatīta par ļaunprātīgu izmantošanu un Pārdevējs var pieprasīt, lai tiktu kompensēti sūtījuma transportēšanas izdevumi. Pircējs zaudē iespēju maksāt skaidrā naudā un visas nākamās pasūtījuma reizes viņam būs vispirms jāapmaksā, pārskaitot naudu ar bankas pārskaitījumu. 

ATGRIEŠANA

Kā es varu atgriezt preces? 

Ja vēlaties atgriezt preces, Jums jāaizpilda preču atgriešanas veidlapa. Preces var atgriezt 14 dienu laikā no preču saņemšanas dienas.

Atgriežot preces, obligāti jāievēro šīs prasības:

  • atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā, nesabojātā iepakojumā (šis punkts netiek piemērots, atgriežot nekvalitatīvu preci);
  • precei jābūt nesabojātai; 
  • precei jābūt nelietotai un neizmantotai: nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsargājošās plēves un tml. (šis punkts netiek piemērots tanī gadījumā, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece); 
  • atgriežamajai precei jābūt tādas pat komplektācijas, kādu to saņēma Pircējs; 
  • atgriežamajām precēm jābūt saliktām papildus aizsargājošajā (kas paredzēta transportēšanai) iepakojumā (piemēram: kastīte ar aizsargājošo aploksni).

Sūtāmajā sūtījumā jābūt:

  • precēm (ar etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā); 
  • aizpildītai atgriešanas veidlapai, skaidras naudas pieņemšanas kvītij vai kvīts kopijai (ja piegādes laikā norēķinājāties skaidrā naudā).

Saņemot sabojātu iepakojumu vai preces, kuras nebūs atbilstošas atgriešanas noteikumiem, atgriezīsim atpakaļ sūtītājam.

Preces varat atgriezt:

Izmantojot DPD kurjeri.

Atgriežot preces, sapakot tās un sagatavot sūtīšanai. Uz Jūsu norādīto adresi 1-3 darba dienu laikā ieradīsies DPD kurjers, lai paņemt sūtījumu. Pirms ierašanās kurjers ar Jums sazināsies pa tālruni. Aizpildot atgriešanas veidlapu darba dienās līdz plkst. 14, sūtījums no Jums tiks paņemts jau nākamajā darba dienā. Kad ieradīsies DPD kurjers, viņš izsniegts atgriešanas uzlīmi, kuru vajadzēs uzlīmēt uz sūtījuma. Sūtījumi no klientiem tiek paņemti no plkst. 8-18.

Ko darīt, ja DPD kurjers nepaņem atgriežamās preces? 

Kurjeram jāierodas 1-3 darba dienu laikā. Ja šis termiņš ir pagājis un no Jums nav paņemtas atgriežamās preces, par to lūdzam informēt New Mood klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@newmood.lv, tiks veikta atkārtota sūtījuma paņemšana. 

Kā tiek atgriezta nauda, preču atgriešanas gadījumā? 

Nauda tiek atgriezta ar bankas pārskaitījumu.

Kad saņemšu naudu par atgrieztajām precēm? 

Nauda par atpakaļ atsūtītajām precēm tiek atgriezta 7 dienu laikā no tās dienas, kad preces tika piegādātas uz New Mood noliktavu.  

Kā zināt, ka atpakaļ sūtītās preces tiks saņemtas New Mood? 

Par sūtījuma saņemšanu Jūs informēsim uz e-pastu, kad sūtījums tiks piegādāts Pārdevējam un atgrieztās preces tiks pārbaudītas. 

Paņemot atpakaļ sūtāmās preces, DPD kurjeram ir pienākums Pircējam izsniegt apstiprinošu kvīti, ka sūtījums ir saņemts. Kvītī jābūt norādītam sūtījuma numuram. Sūtījuma sūtīšanas ceļu iespējams aplūkot mājas lapā www.dpd.lv.

Vai drīkst atgriezt dažādu pasūtījumu preces vienā iepakojumā? 

Ja vēlaties, vienā sūtījumā varat atgriezt vairākus pasūtījumus, par to papildus informējot klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@newmood.lv. Aizpildiet atgriešanas veidlapas visiem pasūtījumiem un dokumentus salieciet iepakojuma iekšpusē. 

Ko darīt, ja saņēmu ne to preci vai saņēmu preci ar defektu? 

Ja saņēmāt preci ar defektu vai neatbilstoši pasūtītu preci, nekavējoties par to ziņot klientu apkalpošanas nodaļai pa e-pastu info@newmood.lv. Vēstulē norādīt pasūtījuma numuru, īsi aprakstīt problēmu un pievienot fotouzņēmumus.

Atgriežot preces, Jums jāaizpilda preču atgriešanas veidlapa un tajā jāatzīmē atbilstošs atgriešanas iemesls un jānorāda sīkāka informācija. 

Saņemot atgriezto preci, tās defekti un neatbilstības tiks pārbaudītas. Pārbaudīšanas laikā konstatējot, ja precei ir bijis rūpnīcas brāķis, klientam tiks kompensēta pilna preces cena.

Ko darīt, ja saņemts bojāts sūtījums vai sūtījumā bojātas preces? 

Ja saņemat bojātu, slapju vai netīru sūtījumu, rekomendējam atteikties saņemt sūtījumu un pieprasīt, lai DPD kurjers izrakstītu sūtījuma sabojāšanas aktu un par to uzreiz informēt New Mood klientu apkalpošanas nodaļu (pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu info@newmood.lv). 

Ja preces saņemtas no Omniva pasta aparāta un tiek pamanītas neatbilstības vai defekti, lūdzam nekavējoties par to informēt New Mood klientu apkalpošanas nodaļu (pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu info@newmood.lv). 

PASŪTĪJUMI

Kā zināt, vai mans pasūtījusm ir izpildīts?                                                                              

Apstiprinot pasūtījumu, pasūtījuma numuru saņemsiet pa e-pastu. Ja to nesaņemat, pārbaudīt „Spam“ (miskastes) sadaļu. Ja pasūtījums nav saņemts, informējiet mūs pa tālruni +371 (67) 660648 vai e-pastu info@newmood.lv.

Visu informāciju par pasūtījumu varat redzēt savā New Mood konta vēsturē. Ja pasūtījuma nav – tas nozīmē, ka pasūtījums nebija apstiprināts. 

Kad saņemšu pasūtījumu? 

  • Izvēloties preču piegādi ar DPD kurjeru dienestu un pasūtījumu apstiprinot darba dienā līdz plkst. 15, pasūtījums Jums tiks piegādāts jau nākamajā darba dienā (lielākajās Latvijas pilsētās).
    Pasūtījumi, kas apstiprināti darba dienā pēc plkst. 15, nedēļas nogalēs vai uz citām Latvijas pilsētām tiek piegādāti 1-2 darba dienu laikā. 
  • Izvēloties preču piegādi uz Omniva pašapkalpošanās terminālu un pasūtījumu apstiprinot darba dienā, pasūtījums Jums tiks piegādāts jau nākamajā darba dienā (lielākajās Latvijas pilsētās).Pasūtījumi, kas apstiprināti darba dienā pēc plkst. 15, nedēļas nogalēs vai uz citām Latvijas pilsētām tiek piegādāti 1-2 darba dienu laikā. 

Kur varu redzēt sava pasūtījuma statusu? 

Pasūtījuma statusu varat redzēt sadaļā „Pasūtījumi“. 

Vai saņemšu informāciju par pasūtījuma izsūtīšanu/sūtījuma ievietošanu pasta terminālā?  

Izvēloties piegādi ar DPD kurjeru dienestu, kurjers pirms pasūtījuma piegādes informēs, piezvanot vai nosūtot SMS ziņojumu.

Izvēloties piegādi uz Omniva sūtījumu pašapkalpošanās terminālu, saņemsiet SMS ziņojumu ar norādītu informāciju par sūtījuma izņemšanu. 

Vai iespējams apvienot atsevišķi apstiprinātus pasūtījumus? 

Atsevišķus pasūtījumus nav iespējams apvienot vienā. Lūdzam visas preces, kuras vēlaties iegādāties, salikt vienā grozā un veikt vienu pasūtījumu. 

Maldinoši pasūtījumi 

Vēlēdamies uzlabot mūsu klientu iepirkšanās kvalitāti, periodiski pārbaudām kļūdainus pasūtījumus. Maldinoši pasūtījumi neļauj citiem pircējiem iegādāties vēlamās preces, jo mūsu piedāvājamais preču daudzums bieži ir ierobežots. Tajos gadījumos, kad mēs pamanām, ka tika veikti maldinoši pasūtījumi, mēs varam brīdināt klientu un ierobežot/atcelt viņa piederību mūsu pircēju lokam vai atcel viņa pasūtījumu. 

IEPIRKŠANĀS

Cik ilgi aizņem preču rezervēšana?                                                                                            

Preču rezervēšanai nav laika limita.  

Kā izvēlēties atbilstošu izmēru? 

New Mood – tā ir individuāla pieeja klientam, tādēļ pie katras preces atradīsiet ražotāja noteiktu izmēru tabulu. Kā arī galvenās izmēru atbilstības varat atrast mūsu mājas lapā esošajā izmēru tabulā. 

PIRCĒJA ANKETA „MANS KONTS“

Kur varu koriģēt savus datus?                                                                                                       

Savus datus varat redzēt un koriģēt sadaļā „Mani dati“. 

Kā atteikties no jaunumu avīzes abonēšanas? 

Katras jaunumu avīzes apakšā atradīsiet norādi, kuru nospiežot un apstiprinot, atteiksieties vai izmainīsiet jaunumu avīzes abonēšanas iestatījumus.  

Kā varu sevi izreģistrēt? 

Ja vēlaties sevi izreģistrēt, informēt par to mūs pa e-pastu info@newmood.lv un norādīt savu e-pasta adresi, ar kuru veicāt reģistrāciju.